Re: Intel vs AMD K5

Autor: Ryszard Januszek (rysjanus_at_ite.ite.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 18:15:49 MET

In article <56clsk$fvo_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>, macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:
>Hej,
>
> Dokladnie na tym samym sprzecie bawilem sie i P i K5. I Pentium mam mniej
>problemow /tzn. ich nie ma w stosunku do K5/.

 Popieram zdanie ze intel jest lepszy. Mam w labolatorium 6 proc. AMD K5-100
i po trzech tygodniach dzialania zaczely sie sypac (posadzone sa na plycie
i430VX ). Gdy sadzam na tej samej plycie procesor intela wszystko jest O.K.
Wnioski sie nasuwaja same -prawda?
Dodam jeszcze ze ta wspaniala szostka to kolejna druga partia procesorow AMD.
Pierwsza byla ewidentnym szlifem chodzily przy 75 MHz a nie chcialy przy 100
MHz. W tej chwili chcialbym je wymienic na P-75 (podobna cena) ale nie wiem
czy sie to uda bo ponoc zniknely z rynku.

rysiek