Re: Intel vs AMD K5

Autor: Mateusz Korniak (matkor_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 13:39:49 MET

Robert Winkler (winkel_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
1> Czy ktokolwiek wie o jakisc problemach odnosnie K5.
> (niedzialajace programy itd.)
2> Co bylo by lepsze K5 czy Intel?

ad1) nie dziala mi iplay i stare 3dstudio
wywala sie manifest QEMM'a bo rozpoznaje proc'a jako pentium
reszta wszystko dziala (co mialem... )

ad2) za ta sama cene to i z tym samym PR'em to pentium jest lepsze
K5 traci wtedy gdy stosuje sie kod optymizowany pod rownoczesne uzycie
staloprzecinkowych i zmniennoprzecinkowych operacji...
(tak jest np. quake'u i wtedy szybkosc ramek spada o 35% na niekorzysc K5)
ale wiekszosc aplikacji (staloprzecinkowe i kompilowane chodza raczej
rowno)
aha i moje K5-PR90 nie chce sie overclockowac na 100MHz co mnie osobiscie
rozczarowalo (AMD taka firma z tradycjami do overclockowania a tu nic...)

--
Mateusz Michal Korniak
E-mail:matkor_at_zeus.polsl.gliwice.pl