Re: CYRRIX 166+ --- warto kupic ??????????????

Autor: Piotr Dąbrowski (piotrdab_at_ks.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 11:57:21 MET

Tomasz Dobrzanski <dobrztom_at_alpha.ok.ae.wroc.pl> napisał(a) w artykule <56c258$hnv_at_sun1000.pwr.wroc.pl>...

> Jesli ktos ma Cyrrixa 166+ niech sie odezwie.
> Czy jest on zgodny z wszystkimi programami i czy chodza wszystkie programy
> poprawnie ?????
>
> Czy sa jakies problemy ?????
>
> Prosze o opinie !!!!!
>
> Czemu jest on taki tani, w porownaniu z INTELEM ?????

Czesc!

Od paru dni jestem posiadaczem takiego procka i mam mieszane uczucia. Windows'95, NT 4.0 , NT 3.51 jak na razie chodza bez zarzutu (ale mam go zbyt krotko by byc pewnym). Cyrix ma lepsza od Intela jednostke staloprzecinkowa, ale gorsza, i to chyba znacznie, zmiennoprzecinkowa. Wniosek: jesli pracujesz z aplikacjami wymagajacymi silnego kooprocesora to Cyrix jest do niczego (np. AutoCAD, 3D Studio, gry typu Quake, itp).

Jesli chodzi o zgodnnosc, to sa pewne problemy. Np. z programami clipperowskimi, choc jest na to rada (trzeba sciagnac ze strony Cyrix'a taki programik, ktory uruchamia sie po starcie komputera, nie jest on rezydentny). Mam rowniez problemy z klientem dosowym Win NT 3.51. Wywala blad zwiazany z brakiem wsparcia dla operacji float. To samo zreszta robi ndiags.exe z pakietu NU 7.0.

W sumie to czuje sie troche niepewnie.

Piotrek Dabrowski