Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Adam E. Patkowski (sc_at_iarrisc.iar.wat.waw.pl)
Data: Wed 13 Nov 1996 - 11:59:05 MET

On 13 Nov 96 at 8:45, Piotr Stukin wrote:

> Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> napisa|(a) w artykule
> <199611130201.DAA02595_at_malcolm.rmnet.it>...
> On Tue, 12 Nov 1996 16:31:17 +0100, Mikolaj Wilczynski wrote:
[...]
> zadnych
>
> STARY !!!
> Jestes jakims FENOMENEM!
> zupelnie szczerze!
> jak czytam te opisy drogi przez meke
> ktorych internet jest pelny od czasu nieslawnej inauguracji w95
> to wprost nie moge uwierzyc w to co piszesz
> jesli to prawda - wart jestes dla M$ wszystkie pieniadze
> nie wiem tylko czy powinnni Cie zatrudnic
> czy obwozic po swiecie i pokazywac

     :-)))))))))))))) !!!

> Grego
>
> A co ?
> To jak sie juz Win95 instaluje bez problemu to trzeba byc
> fenomenem...... a moze bioenergoterapeuta ??? i wysylac jakies
> tajemnicze fale i promieniowanie aby to wszystko zadzialalo ???
> Ja tez wiele razy instalowalem Win95 (pelne wersje i upgrade) i
> kilka, powtazam KILKA razy mialem problemy, i zawsze byly to problemy
> SPRZETOWE a nie PROGRAMOWE.
[...]

Przepraszam za przydlugi cytat, ale komentarz Grega
jest absolutnie swietny. Nie moglem sie oprzec.
  Do rzeczy: mam znajomego humaniste, entuzjaste
PCtowego, ktory licznym znajomym instalowal W'95,
ot, lubi... Mowi, ze nigdy nie mial problemow z
W'95, tylko dwa razy musial kazac wymienic sprzet
bo byl uszkodzony (objaw: nie dziala W'95). Poza
tym zawsze W'95 chodzilo bez zarzutu. Tylko programy
uzytkownikow czasem ujawniaja niedorobki (wywalaja
sie pod W'95). Zreszta on instaluje Windows, a inne
programy go nie obchodza. Tak mi opowiadal...
   Ale oczywiscie nie dajmy sie zwiesc pozornemu podobienstwu
tego co on mowi do innych slyszanych tu i owdzie wypowiedzi.
Te ostatnie przeciez zwykle formuluja fachowcy.

                    Pozdrowienia, Adam

P.S.
Aha - zestawienie mojej odpowiedzi z postingiem Piotra, to
oczywiscie nadinterpretacja! On NIE napisal, ze olewa aplikacje
uzytkownika itd.
   Piotrze, nie podejrzewam Cie o podobne podejscie, pisze
to na Twoj posting, bo tak mi akurat najbardziej pasowalo.