Re: Win95 nowy czy upgrade?

Autor: Mikolaj Wilczynski (Mikolajw_at_delta.com.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 16:17:23 MET

Michal Wisniewski <misiek_at_hetman.iis.pw.du.pl> napisał(a) w artykule
<32888876.420890_at_news.nask.org.pl>...
> Czesc,
>
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia w instalowaniu Win95 w wersjach na
> nowy komputer i upgrade?

* Instalowalem Win95 w obu wersjach po okolo 1000 razy i nie mialem zadnych
klopotów z zadnym sprzetem (pracowalem nad polska wersja Win95)

> Niw wiem na co sie zdecydowac. Oczywiscie mam sporo programow pod DOS
> i Win3.1 i bede je nadal wykorzystywal, ale jezeli instalacja Win95 na
> nowy komputer bylaby w jakis sposob lepsza, to przegram to wszystko na
> inny dysk, a potem z powrotem...
> Chodzi mi glownie o to, ze instalacja upgrade'u zostawia jakies
> 'smieci' na dysku. Czy duzo tego jest? Co polecacie?

*Zawsze upgrade zbiera stare smieci i dolacza do rejestru i plikow
konfiguracyjnych, co obciaza system. Win95 jest duzo bardziej "delikatny"
pod katem DLL (smieciowatych) itd, wiec trzeba uwazac zwlaszcza z
instalacja programow przeznaczonych dla starej wersji Windows.

> I drugie pytanie: co sadzicie o polskiej wersji Win95? Czy ma jakies
> bledy w stosunku do wersji angielskiej? (bo jak wiadomo, np. pod
> Win3.1PL czesc zachodnich programow nie chodzi - a jak to jest pod
> Win95?)

Statystycznie zawsze zlokalizowane wersje maja wiecej bledow od wersji US.
Wersja US obslugujaca polskie standardy jest optymalnym rozwiazaniem, ale
jest po angielsku;) Pracuje pod Win95 od 22 miesiecy i nie znalazlem
starego programu ktory by nie chodizl pod Win95.