Re: Poszukiwany polski prowajder!

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 15:51:46 MET

> From: A.Czajkowska <czajkow_at_atos.warman.com.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: Poszukiwany polski prowajder!
> Date: 12 listopada 1996 15:29
>
> Przynajmniej wiadomo, o co chodzi - "Polska na dotyk" to cos
> jak motto do brajlowskiej Encyklopedii Polskiej dla niewidomych.
[CIACH - cos _PRZESLICZNEGO_ po prostu!]
> Anka (imie pochodzenia hebrajskiego - mam zmienic? :( )

Aniu! Mam wielka prosba! Wyslij ten tekst do "Wyborczej", niech nie zaginie
gdzies w archiwach Internetu!

BTW (konkretnie tego, ze odezwala nam sie dziewczyna na liscie),
przypomnial mi sie z czasow gierkowskich "podtrzym kusza~cy". Kto zgadnie
co to? Dla ulatwienia dodam, ze najbardziej lubie, jak jest rozpinany z
przodu ;-)

OSciski!
Mirek Nowakowski