Re: Drukarka sieciowa a Win95.

Autor: Cezary Grabski (czarek_at_gielda-sam.slupsk.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 14:37:56 MET

Andrzej Walkanis <awa_at_imio.pw.edu.pl> napisał(a) w artykule
<3288599A.2BA0_at_imio.pw.edu.pl>...
> Jak sprawic by Win95 widzialy drukarke wpieta do sieci ( tz majaca
> wlasna karte sieciowa).
> Andrzej.

Do drukarki powinien byc dolaczony odpowiedni program zarzadzajacy (do
W95), zwykle podpinany jako usluga sieciowa w W95.
Do Hp jest JetAdmin standardowo doloczony do W95 (na pewno na CD, czy na
dyskietkach to nie wiem). U mnie jest Novell i on to zalatwia, ale taka
sama rade dalem koledze pracujacemu tylko w sieci MSW95 i pomoglo.

--
Cezary Grabski
Redakcja GIELDY SAMOCHODOWEJ Slupsk