Klawiatura maszynistki (WIN95) - problem

Autor: Wiktor Palarz (S_palwi_at_adam.mp.pw.edu.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 11:38:21 MET

        Czesc!

         Mam taki problem - Ustawilem w WIN 95 klawiature na maszynistke ale nie

jest ona do konca zgodna z ta do jakiej sa przyzwyczajone prawdziwe

maszynistki, chodzi mi oczywiscie o ogonki. W Wordzie 7 mozna co prawda

ustawic shotcuty ale to nie rozwiazuje sprawy. Moze jest jakas strona

kodowa ktora to obsluguje, program pod Win, lub moze gdzies mozna po

chamsku zmienic adresy liter?

        Licze na pomoc..

    = WIKTOR PALARZ =
    = S_palwi_at_adam.mp.pw.edu.pl =