Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 04:00:06 MET

On Mon, 11 Nov 1996 14:15:30 +0100, S.D. wrote:

>Grzesiu gdzies sie zgubiles.
>Moja teza byl ze win ma duzo lepszy support niz linux. Bo wogole ma.
>Na to Ty ze mozna wykupic. Na to ja ze wykupic mozna do wszystkiego.
>
>Ale zwykly user ma do dyspozyji tech support czy tez msnews.microsoft.com

ja sie zgubilem?
SLAWECZKU !!!!

za cene NT to ja mam support do linuxa a samego linuxa za darmo
wiec skonczmy z tym ze linux ma 0 supportu

Grego

P.S. Mozna mi wiele zarzucic ... i pod wzgledem grzecznosci
 i pod wzgledem wiedzy
 (coz ... NAWET JA nie jestem wszechwiedzacy :-) )
 ale z logika~ klopotow nie mam.

(tu sobie podarowalem uwage na temat "w przeciwienstwie do...")

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi