Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl)
Data: Tue 12 Nov 1996 - 00:04:39 MET

S.D. <nyce_guy_at_irc.pl> wrote:
SD> Moja teza byl ze win ma duzo lepszy support niz linux. Bo wogole ma.
SD> Na to Ty ze mozna wykupic. Na to ja ze wykupic mozna do wszystkiego.
SD> Ale zwykly user ma do dyspozyji tech support czy tez msnews.microsoft.com

wszystko zależy od tego gdzie kupisz...

kupujesz linuxa w redhacie, za 50$ dostajesz paczkę, a w środku
(właśnie to mam na biurku):
ładne kolorowe pudełko :-), całkiem miła i ładnie wydana książeczka
(ok.200 stron), dwie dyskietki, dwa cdromy, kartę rejestracyjną, która
potem daje Ci m.in. prawo do pomocy technicznej... (fax/phone/e-mail)

jak z win95... ( a pudełko redhata jest ładniejsze, o :-> )

czy to że jest możliwość dostania linuxa za darmo oznacza, że jest gorszy?
jak koniecznie nie chcesz to zapłać i jako zwykły user będziesz miał
ten swój support...

--c