Re: Gdzie ci fachowcy od PC-logii?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 02:11:29 MET

> Gdzie sie podziali ci wspaniali fachowcy od PC-tow.
> Zero odzewu na moj poprzedni list........

i co sie drzesz? a kogo obchodzi jakis skaner? :)

> Mam problem. Karta interface instalowana w komputerze a przystosowana do
> wspolpracy ze skanerem HP ScanJet+ (300 dpi, mono) ulegla totalnemu
> zniszczeniu (pozar) - skaner na szczescie ocalal - ale co to za szczescie, jak
> nie ma jak go uruchomic bez tej nieszczesnej karty.
> Moze ktos mi doradzi, co z tym fantem zrobic. Skaner ma na wyjsciu "parallel
> port" - tak wiec (jak sadze) potrzebny jest interface portu rownoleglego.
> Moze ktos ma taka jemu nie potrzebna, a moze ktos zna zamiennik tejze karty -
> bede CHOLERNIE wdzieczny.

obawiam sie, ze pozostaje ci skontaktowac sie z servisem HP i poprosic o
karte tego typu. jak napiszesz do mnie do roboty przypominajke to ci podam
stosowny adres. powinno sie dac zalatwic. istnieje takze mozliwosc
podlaczenia skanera poprzez SCSI jak mniemam, z czego wartoby skorzystac.
wiecej informacji znajdziesz w instrukcji obslugi skanera ;)

karpio

ps. a nie lepiej bylo powiedziec ze i skaner sie spalil i za odszkodowanie
zakupic nowy?