Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 11 Nov 1996 - 02:37:17 MET

darek_at_atec.altkom.com.pl (Darek Korzun) wrote:

>???? To jakie ono jest ? Zadufanie gowniarzy co im niedorobstwo
>mgielka przeslania ?

Darku, Andrzej dal juz wskazowke w poprzednim postingu:

>[...]MS uwaza bowiem ze sam zaszczyt pracowania tamze wystarczy za
>pensje. W grupie MSWord pracuje 350 osob. Wszyscy troche pieprznieci,
>ze skrzywionym ego. W trakcie interview jakis facio mowil mi z
>wypiekami na twarzy: "I wiesz, moj program bedzie uzywalo
>50 milionow ludzi!". "No i co z tego?" zapytalem dajac tym samym brak
>zrozumienia dla Idei Microsoftu i grzebiac ostatecznie moje szanse na
>zatrudnienie tamze.

Zastanow sie: skoro facet z gory wie, ze jego programu bedzie
uzywalo 50 milionow ludzi, niezaleznie od tego, _jak potworny_
bedzie to gniot od strony programistycznej...
Oczywiscie sa jeszcze takie drobiazgi, jak sposob kierowania
projektem, stosowana metodologia i narzedzia, itp., o ktorych
w danym wypadku nic nie wiem, a moge sie tylko domyslac po
ostatecznym efekcie, czyli jakosci produktow MS.

Mnie wystarczy ta informacja o czlowieku, ktory podnieca sie
spodziewanym zakresem odbioru swojego 'dziela'.
Nieodparcie narzuca sie analogia: grafoman kontra pisarz :-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2