Re: NT - fachowcy bacznosc :)

Autor: Wojtek_Piecek_at_camk.edu.pl
Data: Sun 10 Nov 1996 - 10:41:02 MET

> Hej!
> Ja dzwonie w sprawie jedynie slusznego ideologicznie systemu.

Nic nie mow, niech zgadne .... VMS !

> Mam taki problem z NT a dokladnie z RAS-em. Chce podlaczyc
> NT z linuxem, linux dziala jako server ppp a nt ma sie grzecznie
> podlaczyc, niby wszystko dziala ale jest jeden problem.
> Zalozmy ze chce dokonac dodatkowej autoryzacji poprzez callbacka.
> ( Zaznaczam - serverem jest Linux - czyli cos na ksztalt i podobienstwo
> Unixa).

:-) I tylko te lepsze ksztalty ...

A na powaznie - sprawdz na jakiej werjsi kernela i pppd pracujesz. m$
napisal patcha do Linuxa (powaznie) aby jego komputery mogly wspolpracowac z
Linuxem. Problem w tym ze protokol m$ jest (jak zwykle) zgodny inaczej z RFC
i dlatego Linux musi o tym wiedziec. Inaczej sie nie dogadaja.

Najlepiej miec kernel z serii 2.0.X (przy czym X mozliwie wysoki, np. 24 lub
25) i pppd w wersji 2.2.0f (no chyba ze wyszla nowa).

[...]

Aha, przy okazji - NT jako system dostosowany do polskich realiow ustala
bardzo ladnie dlugosc ramki - na wszelki wypadek 1500 :-), jak masz kiepskie
lacze (centrale, linie, modemy) to sie zrywa ze az trzeszczy ...

> Jak napisac skrypt pod NT, cos na wzor chat-a pod linuxem ?

Hi, hi, tez to zobacze.

-w