Re: Pomoc techniczna M$

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sun 10 Nov 1996 - 06:19:57 MET

On Sun, 10 Nov 1996 05:14:43 +0100, S.D. wrote:

>Oops.:)
>W porownaniu z Linuxem i tak jest lepszy.
>0.000000001> 0 :)

Ale p... Slaweczku
Toz to nawet tu w Rzymie (a co dopiero w USA)
mozna sobie wykupic servis dla servera linuxowego
a ludze ktorzy siedza w tej firmie to "kernel programmers"
i jak trzeba to Ci nawet driver napisza do jakiegos urzadzenia
o takich bzdurach ja FACHOWE odpowiedzi na PROSTE pytania nie mowiac
W sumie: support circa 10 razy lepszy od M$
i wcale nie drogi

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi