Re: Caviar 31600 mi siada... Pomocy!

Autor: Juju zombie (zombie_at_graveyard.org)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 16:33:43 MET

Andrzej Karpinski wrote:

> coz... ja bym nic wiecej nie kupil ani od tego znajomego, ani od tego
> hurtownika...
>
> karpio
>
> ps. i on dalej sprzedaje cos, z czego ma ponad 1/3 zwrotow?
> ciekawe... moze jednak pieprzy glupoty bo na seagate ma wieksza marze?

Może jest to pewna Warszawska firma, ktorej nazwa zaczyna sie na A ?
Mam znajomego "składacza", ktory zabronił swoim pracownikom
kupowania w tej firmie, bo wlasnie np. nowiutkie caviary
nagle po miesiacu padaja. Ale, jak to zauwazyl Karpio, jest
to sprawa hurtownika a nie sprzetu.
Moze oni przywoza je od producenta antonowami /i twardo lądują/ ?
Ja mam caviarka kupionego na Grzybowskiej i chodzi od ponad roku ok.

Zreszta thread na ten temat nie jest nowy na 'pecet'cie.

pozdrawiam
Zombie