Re: Zoom a USRobotics Sportster

Autor: Andrzej (azdzit_at_fourpi.com.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 22:56:30 MET

rlukasz_at_telbank.pl (Robert Lukasz) wrote:

>Mam mozliwosc przesiasc sie w domu z Zooma 28800 wewn na Sportster
>33600 zew

>Chcialem sie dowiedziec czy to dobry pomysl, bo roznica w cenie jest
>spora?

>Moja linia telefoniczna jest raczej kiepska.
>Lacze sie Zoomem na ok. 19200 na wiekszej predkosci szybko zrywa
>poloczenie.

Mamy w firmie ZOOM'a 28800 wewn, USR Sportster Vi V.34+ wewn i
Motorole Lifestyle V.34 Plug&Play. To pierwsze to Polonez z silnikiem
Rovera, USR to BMW, a Motorola Mercedes. Nawet sie nie zastanawiaj
(powinno sie zwrocic w rachunkach z telefon). USR po prostu dziala
:-).

Andy

* Latanie to sztuka, a raczej sztuczka.*
* Dowcip polega na tym, by nauczyc sie *
* rzucac na ziemie i nie trafic w nia. *
* Andrzej "Andy" Zdzitowiecki *
* Sales Director - 4PI Analyst SC *
* Email: azdzit_at_fourpi.com.pl *
* http://www.atm.com.pl/~4piaz *