Re: Virge raz jeszcze

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 09 Nov 1996 - 16:52:50 MET

On 5 Nov 1996 16:08:07 GMT, bzembrzu_at_csd4 (Bartosz Zembrzuski) wrote:

>Choc temat kart graficznych byl juz na tej liscie walkowany wielokrotnie -
>pozostal mi jednak pewien niedosyt. Otoz byla mowa o TrioV+ roznych firm i
>producentow ale przydaloby sie moze cos takiego na temat Virge'a. Tak wiec
>pytanie brzmi:
>Jak sie prezentuja i wypadaja wzgledem siebie karty roznych producentow oparte
>na Virge'u? Jakie maja wady i zalety?
>
>Pozdrawiam wszystkich
>
>--
>
>Bartosz Zembrzuski

Ja kupilem cos co sie nazywa Surf Warrior. Jest to karta oparta na S3
Virge i ma 2 MB EDO RAM. Chodzi w miare przyzwoicie - nie za bardzo
jednak wiem jak sprawdzic akcelerator 3D - demo Hellbender wywala mnie
z jakims dziwnym komunikatem, ze niby karta nie obsluguje funkcji
'disable triangle culling' i 'vertex fog' i nie chce dzialac - nie
wiem czy to wina starych driverow czy karty. Jaki jest najlepszy
program do testowania karty graficznej.

P.S. Slyszalem, ze sa 2 typy chipu VIRGE. Czy roznica miedzy nimi
sprowadz sie tylko do tego, ze jeden obsluguje 2MB a drugi 4MB
pamieci? Wiem, ze maja rozne symbole (ten co mam konczy sie na DD czy
BB - nie pamietam dokladnie)

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** Very funny, Scotty. Now beam down my clothes **