POMOCY? Jak reanimowac ScanJet-a Plus

Autor: Dariusz M.Stasiak (damistas_at_faunus.ar.lublin.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 15:14:27 MET

(tak na poczatek - mam nadzieje, ze robie wszystko jak nalezy i moje pytanko
znajdzie sie na liscie)

Mam problem. Karta interface instalowana w komputerze a przystosowana do
wspolpracy ze skanerem HP ScanJet+ ulegla totalnemu zniszczeniu (pozar) -
skaner na szczescie ocalal - ale co to za szczescie, jak nie ma jak go
uruchomic bez tej nieszczesnej karty.

Moze ktos mi doradzi, co z tym fantem zrobic. Skaner ma na wyjsciu "parallel
port" - tak wiec (jak sadze) potrzebny jest interface portu rownoleglego.

Moze ktos ma taka jemu nie potrzebna, a moze ktos zna zamiennik tejze karty -
bede CHOLERNIE wdzieczny.

Szukajac tejze karty zatelefonowalem do servisu HP w Warszawie - a tam
elokwentnie zauwazono - ze skaner jest bardzo stary i takie karty nie sa juz
produkowane... - zalecono mi tym samym kupno nowego skanera - sam bym na to
nie wpadl.

Ale ja sie zaparlem i chce uruchomic mojego "staruszka" - nalezy sie mu to za
tyle lat pracy - tak wiec LUDZIE! POMOZCIE!

Z gory wielkie dzieki za kazda konstruktywna rade i wskazowke.

DaMiStas