Re: Sieci NEURONOWE ...

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 13:31:07 MET

Pawel Krawczyk wrote:

> Czy znasz może jej adres albo orientacyjnie - rejon?

W każdym spisie listserverów jest ona (one) wymieniane. W tym momencie
nie bardzo mam czas na szukanie.... A niech tam skuszę się

Informacja wzięta spod http://www.uci.agh.edu.pl/pzs/pzs_discussion.html

subskrypcja na adres

listserv_at_plearn.edu.pl

w tresci i nagłówku

sub neuropl Imie Nazwisko

a w razie problemow zamiast sub XX XX

help

> --
> Pawel Krawczyk, Krakow, Poland . Politechnika Krakowska . Fido 2:486/23
> http://pipeta.chemia.pk.edu.pl/~kravietz/ . PGP mail welcome

piotr