Re: plujka Epson czy HP

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Fri 08 Nov 1996 - 17:02:10 MET

> Epson STYLUS Color kosztuje ok 7.000.000, ale w najblizszym czasie cena
> moze sie zmienic :( , gdyz nie jest juz produkowane.
> Przy zakupie otzrymujesz wraz z nia 2 glowice: na kolorowy i
> czrnobialy cartrige.
> Najleprza jakosc druku mozna uzyskac na papierze powlekanym (720dpi)
> W kolorowym wydruku ma rozdzielczosc 320dpi, a w czarno-bialym 720dpi
> Szybkosc wydruku zalezy od wypelnienia i od uzywanych kolorow (kolor czy
> cz.-bial.) wacha sie ona od 1-4 str. na minute
>
> Wojtek

To jak to w końcu jest?
Ma w kolorze 720 dpi czy nie ma (inni napisali że ma a ty że nie)? A
może zależy od modelu? Ktoś napisał o tańszym Epsonie IIS. Czemu jest
tańszy? I jeśli nie jest produkowany to co jest następcą?
Co to znaczy że dostaję dwie głowice? W HP mam dwa cartdridge z
głowicami od razu. Tutaj, jak widzę, głowica jest stała (a zmienia się
pojemniki z atramentem). Ile kosztuje nowa głowica i na jak długo
starcza? (ceny atramentu już znam, są znacznie wyższe niż całe
cartdridge HP, ale może mają większą pojemność?)
Czy ktoś mógłby dać opinię na temat jakości kolorowych wydruków z:
-HP690 (300 dpi, kolor składany z 6 podstawowych z użyciem photo
cartdridge)
-HP850, 820 lub 870(600 dpi, kolor składany z 4 podstawowych, dozowanie
ilości atramentu w punkcie)
-Epson Stylus Color (320 albo 720 dpi(?) kolor składany z 4
podstawowych)
-ewntualnie innych zbliżonych cenowo i kosztowo
na zwykłym papierze xerowym (polcopy, pollux) i na specjalnym papierze
powlekanym
(w nawiasach cechy które uważam że mają podstawowy wpływ na jakość
kolorowego wydruku)

--
 Marek Nazarko
 praca/job: mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)