Re: BLOKADA DOSTEPU jest CENZURA

Autor: Michal Dombrowski (digital_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 22:19:14 MET

On 07 Nov 1996 15:39:55 +0100 Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> wrote:

> Chcialbym zauwazyc, ze udostepnianie listow prywatnych innym osobom bez
> zezwolenia autora jest zupelnie sprzeczne z przyjetymi w Internecie
> zasadami, i moze byc uzyte tylko w wyjatkowych przypadkach (ktore tu raczej
> nie mialy miejsca).
Dziekuje.

> [Admin]
NIE admin!

[moj list wyciety]

> Nie zastanawiajac sie w tej chwili nad forma tego listu (nie jestem

Nie byla piekna, przyanaje. Pisalem pod wplywem emocji.

> formalista), uwazam ze merytorycznie stanowisko owego admina bylo
> zupelnie normalne.
[...]

Nie jestem i nigdy nie bylem adminem w cc.uni.torun.pl. To co
napisalem to bylo moje prywatne zdanie o tym co xavier robi. Pisalem
jako _user_ do _usera_ tej samej maszyny. Przez przypadek xavier
wiedzial o tym ze adminuje gdzie indziej. Zrobil afere. Na jakiej
podstawie? Tego nie wiem. Przepraszam za siebie i niego.

Michal

--
  Michal Dombrowski     digital_at_mat.uni.torun.pl
  WMiI UMK, Torun, Poland     rust_at_ncac.torun.pl