Re: Ostrzegam!

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 19:40:48 MET

Sonia Sobczyk <ss2_at_poczta.com> napisal(a):

>Sa na rynku calkiem przyjemne 15 calowe monitory Daewoo CMC-1502B1. Ten
>monitor ma bardzo korzystna cene do jakosci, ale jedna wade, o ktorej
>KONIECZNIE trzeba wiedziec. Kiedy zadeklarujemy go w 95 jako PnP potrafi
>przy probie rozpoznaia przez komputer walnac system, i to paskudnie
>(doswiadczyłem na wlasnej skorze: zlikwidowal mi m.in. plik
>skompresowanej partycji!). Jezeli zadeklaruje sie go recznie jako SVGA
>1204 * 758 wszystko jest O.K.
> Tomek

Oto sila reklamy Microsoftu!!! Ludzie juz naprawde wierza, ze monitor
moze wysadzic system. Smutne, ale prawdziwe...

Czy ktos zna jeszcze jakies monitory, ktore potrafia skasowac inne
pliki? A moze jest taki monitor co kasuje od razu cale katalogi, np.
WINDOWS? :)))

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -