Re: P75 i zmiana czestotliwosci

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 17:37:38 MET

Grzegorz Mazur <gbm_at_ii.pw.edu.pl> napisal(a):

>Dlatego, ze wiekszosc (chociaz nie wszystkie) iPentium75 maja uklad
>zabezpieczajacy przed podwyzszeniem czestotliwosci zegara. Jezeli
>procesor nie dziala na 83 (55*1.5), to prawie napewno taki uklad ma.

Jeszcze takiej serii nie widzialem. Poki co to wlasciwie tylko Intele
daja sie mocno podkrecac. Kumpel kupil 120MHz ibpp - bez problemu
poszla jako 180MHz. Zakup roku.

>Wyrazy wspolczucia z powodu wyboru produktu firmy Intel...

Mnie nie jest przykro, ze mi wszystko dziala...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -