Re: Ma ktos Lynx dla DOS-a?

Autor: Wojciech Myszka (W.Myszka_at_immt.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 13:58:34 MET

On 7 Nov 1996, Mirek Nowakowski wrote:

> Za program lub namiary nan bede bardzo dzwieczny. Potrzebny do testowania stron
> WWW.
  ---
  DOSLynxem to za wiele potestowac nie mozna, przykro mi bardzo. Jest to
  baaaaaaaaaaardzo stare oprogramowanie i nie rozumie prawie nic.
  Ale ftp://ldhpux.immt.pwr.wroc.pl/pub/lynx/dlx0_7a.exe
  (byc moze jest nowsza wersja w http://www.fdisk.com/doslynx/). Mozna tez
  uzywac minueta, ale on teze nie wiele potrafi...

  Jak rozumiem (ale moze sie myle) chodzi o mozliwosc obejrzenia w
  srodowisku DOS strony html. Najlepszy chyba bedzie htmlstrip
   http://sunsite.icm.edu.pl/pub/coast/msdos/textutil/htmst610.zip
  (co i rusz jest nowsza wersja, wiec numerek moze sie z czasem zmieniac).

  Pozdrowienia
  Wojtek