Re: MS Mail & News

Autor: Albert Geres (pw_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 09:36:08 MET

On 6 Nov 1996 18:41:25 GMT, "Grzegorz Bialas"
<grzechu_at_silesia.pik-net.pl> wrote:

>Cze All!
>
>Mam maly problemik... Uzywam <subj>, chyba ostatniej wersji beta...
>I mam problem z Mailami.. Jak odpowiadam nie chce mi wstawiac ">".
>Czasami wstawia, ale nie mam pojecia od czego to zalezy. Raz daje, raz nie!
>A ostatnio to juz wogole nie dziala. W Opcjach jest dobrze zaznaczone.
>
>I co to moze byc???
To zależy od tego, czy mail do którego chcesz zrobić odpowiedź i
zaznaczyć ">" jest kodowany w MIME, czy nie. Jeśli jest MIME to MS
Mail nie wstawia ">" => jeśli jest to czysty tekst (nie MIME) to
program spokojnie go quotuje. Miałem ten sam problem i ni cholery nie
wiem o co chodzi. Podejrzewam kolejny bug MS. Problem rozwiązałem
bardzo prosto - do e-mailu używam Pegasusa, a do newsów Agenta -
wszystkie problemy zniknęły.
pozdrawiam