Re: Podkrecanie procesora!

Autor: Piotr Dziedzic (tsoft_at_linux.inwarz.skierniewice.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 01:31:19 MET

> Swego czasu coniektorzy pisali o starej ISA. Lata chodzila na 12 MHz
dopoki nie trafila sie jakas
> parszywa karta modemowa ktora wiecej niz 8,5 nie wyciagala. To samo moze
byc z PCI - 37,5 MHZ ???
> Moze ktos juz probowal ?

Tak. Adaptec AHA 294X nie toleruje nawet 1 MHz więcej, DAT podłączony
do niego po chwili przestaje reagować na komendy a na CDR wolałem nie
testować ;)

Rozwiązanie nie było trudne, podłączyłem przełącznik turbo w odpowiednie
miejsce, i mam tryb "kompatibility mode"

Bez problemu chodzą Tseng 6000 i MGA Mystique chociaż ten pierwszy przy
wyższych częstotliwościach trochę się grzeje.

Ps.
Cały system dostał takiego kopa że z tego patentu nie zrezygnuje, a w
testach bawie się częstotliwością 84 MHz (2.5 x 84 = 210 MHz)
TERAZ SIE WSZYSTKO KRĘCI :-))))

Pozdrawiam
Pio
tsoft_at_linux.inwarz.skierniewice.pl