Asus P55T2P4 dobra plyta ???

Autor: Piotr Dziedzic (tsoft_at_linux.inwarz.skierniewice.pl)
Data: Thu 07 Nov 1996 - 00:42:08 MET

Cześć All

Mam problemy z tą płytą (ver 3.0, 512 cache, bios ....0108)

1. Co jakiś czas resetuje się bios (śr 2dni) . Może to tylko taki
egzemplarz ?

2. Sterowniki do Bus Master są do d..y
poprzednia płyta firmy DFI "Diamond" HX pracowała super na własnych
sterownikach, mogłem bez probelmu odczytywać Video CD
z kompaktu, bez względu na to czy był podłączony do pierwszego
sterownika czy drugiego.
Na sterownikach do Asusa winda inicjalizuje się ok 1 minuty dłużej
niż bez, a Video CD w ogóle nie chce odczytać.

3. Po wprowadzeniu do biosu automatycznego wyczajania podłączonego
dysku , i jeżeli ten nie jest podłączony (np. secondary) zatrzymuje się z
komunikatem F4 skip i czeka kilkanaście sekund.
Poprzednia płyta reagowała natychmiast przechodząc dalej a nigdy nie
miałem kłopotu z rozpoznawaniem dysku.

4. Funkcja wygaszania ekranu źle działa pod Win95, zamiast standby
robi od razu off. Tutaj może źle coś ustawiłem w biosie ?

Jedyny plus tej płyty to 75 MHz.

Może ktoś ma doświadczenie z tymi płytami i wie jak wyeliminować
opisane problemy ?

Pio

tsoft_at_linux.inwarz.skierniewice.pl