Re: Ostrzegam!

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 21:42:36 MET

 Sonia> Sa na rynku calkiem przyjemne 15 calowe monitory Daewoo
 Sonia> CMC-1502B1. Ten monitor ma bardzo korzystna cene do jakosci, ale
 Sonia> jedna wade, o ktorej KONIECZNIE trzeba wiedziec. Kiedy
 Sonia> zadeklarujemy go w 95 jako PnP potrafi przy probie rozpoznaia
 Sonia> przez komputer walnac system, i to paskudnie (doswiadczyłem na
 Sonia> wlasnej skorze: zlikwidowal mi m.in. plik skompresowanej
 Sonia> partycji!). Jezeli zadeklaruje sie go recznie jako SVGA 1204 *
 Sonia> 758 wszystko jest O.K.

Hihihi...

Toż to nie jest wada monitora, tylko Microsoft Windows'95 !!!!

rozbawiony,
--jwr