Re: Podkrecanie procesora!

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 19:18:35 MET

> To jest oczywiscie teoria bo tak naprawde to chyba tego jeszcze nikt nie
> sprawdzil a ja nie mam megahercomiarki. Plyta niekoniecznie musi byc
> przystosowana pod Cyrixa P200+ np. ASUSy nie sa, P200+ wali sie w nich ale
> Intele na 75MHz chodza OK.

oczywiscie. ale jesli nie mam innej odpowiedzi na pytanie "skad takie a nie
inne wyniki", jesli pominalem wszelkie inne mozliwosci pomylki (tak mi sie
zdaje), to zakladam, ze teorie udowodnilem doswiadczalnie, co w sumie sie
zgadza takze z logicznego punktu widzenia (intel nie planowal by hx puszczac
@75MHz - nie musial wiec przewidziec dzielenia pci przez 3). oczekuje az
zdobedziesz stosowny przyrzad i zmierzysz - jestem prawie pewien rezultatu :)
karpio