Re: EDO vs FPM (test)

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 19:05:43 MET

> I daje to 1-2% przyrostu predkosci zestawu. To juz lepiej zrezygnowac
> z EDO i zaoszczedzone zl. dolozyc do np.myszy optycznej, lepszego
> precosora (np. miast P100 - P120), itp.

xyz, ceny na dzis:

4mb fpm - 80
4mb edo - 85

8mb fpm - 165
8mb edo - 168

mam cytowac dalej? pytam wiec, gdzie za takie pieniadze moge wymienic p100 na
p120 albo kupic mysz optyczna?! a co do predkosci komputera mam jednoznacznie
zdanie - wybieram rozwiazania najlepsze, pod warunkiem ze sa one dla mnie
osiagalne cenowo, a te pare zl z pewnoscia sa, nieprawdaz? poza tym np. nie
spotkalem fpm 45ns, a edo juz sa dostepne na rynku - to kolejny argument,
przyznasz ze znaczacy. po jakiego licha sie pchac w przestarzala technologie?
a jesli plyty next generation wcale nie beda pracowaly z fpm to komu
sprzedasz takie simmy i za ile?

karpio