Re: Szukam OCR

Autor: Roland Zerek (ROLAND_at_chicken-et1.iie.pz.zgora.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 19:02:26 MET

> i z innymi nie chce pracowa :-(((

Ja mam Recognite i rozpoznaje polskie litery, ale w standardzie
Mazovia. Ustawia sie to w Options|Setup albo gdzies tam. Windows z
reguly obsluguje strone kodowa 852 i trzeba zamienic standard na
takowy. Niedawno (ok. 2 mies. temu w PC Kurierze byla zamieszczona
procedura w jezyku Word Basic, ktora to robi). Mozna tez taki
programik napisac samemu...