Re: videocd

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 13:07:14 MET

Andrzej Karpinski napisal (-a) :

> dorwalem ostatnio plytke w formacie videocd. czy ktos wie moze, co z
> tym zrobic? :) jest na niej podobno prawie 50min animek zmpegowanych,
> a ja nie moge sie do tego dobrac. mam odtwarzarke do takich rzeczy,
> ale opcja videocd jest nieaktywna. podejrzewam ze potrzeba jakiegos
> cudownego drivera (a'la MCI CD Audio).

A masz jakiegos nowego Matroxa Millennium? Jak masz to zainstaluj sobie
przegladarke firmy CompCore, ktora jest na CD dolaczonym do tej karty.
Zobacz jaka to wersji tego softu bo na ftp Matroxa jest chyba nowsza wersja
(2.0?) i nie wiem czy jest juz na tej plycie.
U mnie dziala rewelacyjnie (odtwarza ladnie MPEGi i VideoCD)!

Piotrek