potrzebny VISIO Sampler

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 08:01:05 MET

Zwracam się do Was z nietypową (wiem, wiem - Nekrosoft) prośbą:

swego czasu (gdzieś ok. 1993-94 roku) Microsoft wysyłał swoim
zarejestrowanym użytkownikom (tak przynajmniej było po dokonaniu
rejestracji oprogramowania zakupionego w Optimusie) dyskietkę z tzw.
Adviser'em (coś w rodzaju: masz Windows 3.1? - to jest najlepszy
wybór, posiadasz Word'a i Excela? - jesteś genialny), grą Tetravex
oraz z działającym (i nie mającym ograniczenia czasowego) VISIO
Sampler'em (demo VISIO 1.0). Przy pomocy tego ostatniego można
przygotować diagramy, wykresy i rozmaite grafiki wektorowe, do
których bez problemu wstawia się bitmapy itp. Stworzone dokumenty
można zOLE'ować do dowolnej aplikacji i z jej poziomu (w miarę
potrzeb) modyfikować - chociaż w zasadzie to tylko demo. Sam w ten
sposób przygotowałem przy pomocy VISIO Sampler'a program
ogólnopolskiej konferencji naukowej i parę innych potrzebnych z tej
okazji dokumentów.

Ostatnio, podczas instalowania VISIO Sampler'a na nowym komputerze, w
wyniku nieprawidłowego działania flopa straciłem jednak tę dyskietkę,
a niestety muszę z tego programu skorzystać. W związku z tym mam
pytanie i prośbę zarazem:

czy ktoś ma rzeczoną dyskietkę i mógłby mi przesłać jako archiwum ARJ
lub ZIP (mój serwer "łyknie" takie archiwum)? (w grę wchodzi również
pobranie archiwum ze strony WWW)

O ewentualną odpowiedź proszę na mój adres widniejący w sygnaturze.

Przemysław
                      dr Przemyslaw Rachowiak
 Zaklad Zoologii Systematycznej, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
                   ul. Fredry 10, 61-701 Poznan
              tel.: (61) 52-34-96, fax: (61) 52-36-15
 mailto:rachp_at_hum.amu.edu.pl http://hum.amu.edu.pl/~rachp/
               POLSKIE LITERY ? - tylko w ISO-8859-2