Re: AMD K5

Autor: Ryszard Januszek (rysjanus_at_ite.ite.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 07:21:17 MET

In article <55nqeh$ktt_at_info.nask.pl>, radekp_at_geocities.com (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Ale pomiedzy 75 a 100 juz wieksza, prawda?
>
>Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
>WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416

TAk tez pomyslalem i dlatego je puscilem na 75MHz z dobrym skutkiem. Ale
kupione byly setki wiec poszly do wymiany. Ciekawostka - ta "nowa" partia
procow (po wymianie obudowa ceramiczna z numerami seryjnymi w postaci
sitodruku) dziala poprawnie na 3.3 V i na 3.5 V choc ktorys z dyskutantow tej
listy twierdzil ze przy 3.3 V sa klopoty. Moze mam farta?
rysiak