Re: ???? / pamiec konwencjonalna

Autor: Andrzej Lewandowski (lewando_at_ibm.net)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 05:14:53 MET

Jaroslaw Tabor wrote:

> DOS nie powstal w firmie M$. DOS byl opracowywany przez jakiegos genialnego
> informatyka na zlecenie IBM, ale jak to z geniuszami pod koniec pracy facetowi
> sie znudzilo (alkohol?) i IBM na gwalt poszukiwal kogos kto by to dokonczyl.
> Wtedy trafili na paru facetow ktorzy pod nazwa M$ zgodzili sie to dokonczyc,
> ale byli w temacie mocno ciency wiec np. przez pomylke zamienili w finalnej wersji
> znak / na \ w nazwach sciezek. Zreszta, w pierwszych wersjach DOS'u bylo sporo
> tzw. nieudokumnetowanych funkcji, tzn funkcji o ktorych M$ nie wiedzial do czego sluza
> [...]

Przykro mi, totalna nieprawda. Patrz liczne zrodla na temat firm IBM,
Microsoft
itd. IBM usilowala kupic DOS of firmy Digital Research, ale nie wyszlo.
Wiec w desperacji sprobowali kupic go od MS, ktory z kolei kupil QDOS od
jakiegos geniusza domowego chowu. Zreszta potem sie sadzili, bo geniusz
uwazal (slusznie zreszta) ze Microsoft nieco go oszukal.

A.L.