Odp: Bug w Windows 95 (czyli nic nowego...)

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 23:22:59 MET

> Przepis:
> 1. Utworz dwa rozne polaczenia Dial-Up, na rozne numery
> 2. Zadzwon jednym z nich, zalozmy ze bedzie zajete
> 3. W czasie gdy pierwszy czeka na kolejna probe, zadzwon drugim
> 4. Kiedy drugi sie polaczy, i bedzie np. negocjowal, wcisnij w pierwszym
> Anuluj.
>
> Co sie stanie? Rozlaczy sie modem, mimo ze to nie z tym polaczeniem jest
> powiazany, a na dodatek to drugie polaczenie (to ktore sie dodzwonilo),
> bedzie w nieskonczonosc czekac na odpowiedz.
>
> Michal
> --

Takich przepisów mozna by kilka np:

Załóżmy ze w komputerze mamy dwie stacje 3.5"

1. Format A: z sesji dos'a
2. Formatowanie B: z eksplorera
3. Scandisk C:
4. Print from WinWord (cololwiek)

Daje glowe, ze nie zadziala... (u mnie juz przy 2-3 punkcie);

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ kcynarsk_at_vigo.iie.pz.zgora.pl