Re: Karpiowi padl Caviar :) tere fere - to tylko RE:

Autor: Piotr Kozbial (piotrk_at_ibbrain.ibb.waw.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 19:22:45 MET

 W instrukcji od sterownika od BUS MASTER bylo napisane, ze nie wolno
uzywac zbyt dlugiego kabla.
 Ja podobna historyjke mialem z drukarka (drukarka O.K., drivery O.K.)
zostal tylko kabel i "klucz sprzetowy" (podpinany pod port drukarki) no
i to wlasnie ten klucz od czasu do czasu sie "aktywowal" pod Warpem i
Windows NT. A ja biedak godzinami siedzialem i szukalem bledow w
konfiguracji.

Piotr