Re: ENTER i Pawel Wimmer (bylo: Co to znaczy GSM?)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 16:42:36 MET

 Lech> Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote:
> [...]

 Lech> Tak sie zastanawiam: co tez Pawel Wimmer ma do tego, wjaki sposob
 Lech> mojafirma pozwala mi uzytkowac lacze mojej firmy, za ktore moja
 Lech> firma placi z pieniedzy mojej firmy?

Właśnie, też mnie to zastanowiło... szczególnie w przypadkach gdy
piszący jest do tego właścicielem rzeczonej firmy.

Ogólnie zaś uważam za przykre że Paweł Wimmer, uczestnicząc w dyskusjach
usenetowych i czerpiąc z sieci, krytykuje ją i poniewiera w sposób
uniemożliwiający odpowiedź.

--J.