Re: Jak podpiac skaner Mustek do SCSI

Autor: Gotfryd Smolik (smolik_at_stanpol.zabrze.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 16:11:04 MET

On Tue, 29 Oct 1996, Krzysztof M. Obrzud wrote:

[cięcie]
> Teraz mam pytanie: czy nie powinno sprawiać oprogramowaniu skanera
> żadnej różnicy jakiego kontrolera SCSI używam, przecież SCSI posługuje
> się standardowym zestawem poleceń

 Akurat ! Wiem, że nie o to Ci chodziło: raczej, że każdy sterownik
SCSI powinien po prostu "przepuścić" wszystkie rozkazy, żeby:
> Po drugie wydaje mi się że oprogramowanie rozmawia z driverem ASPI a
> nie z samym kontrolerem.

 ...ale jak rozkazy SCSI dla nagrywarek CD-ROM są standardowe to
rewelacja -:>, a to że sporo (większość ?) dysków SCSI nie chce
pracować np. pod VMSem to też zasługa, że są standardowe... !

 Gotfryd
PS. Driver SCSI VMSa zadaje po prostu dyskowi parę pytań -:)