Netscape i e-mail

Autor: Andrzej Morawski (morawski_at_ae.krakow.pl)
Data: Wed 06 Nov 1996 - 00:34:21 MET

Prosze o pomoc!!!

Nie moge odbierac poczty za pomoca takich programow jak Netscape itp.

Wszystkie one lacza sie z JANKIEM i wisza na etapie ("sending login
information" albo "Logging into POP server") ale dzie je sie to tylko z
moim kontem:
morawski_at_ae.krakow.pl

dyrektor szkoly i inni pracownicy logowali sie z mojego PC na swoje
konta za pomoca Netscape i innych programow i im odbieraly poczte.

Sprawdzalem mam oczyszczona skrzynke INBOX wiec nie powinno byc zadnych
problemow.