Re: Wbuduj czcionki TrueType i Winword 6.0 PL

Autor: Cezariusz Marek (Cezariusz.Marek_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 11:49:30 MET

>Czy ktos stosowal moze polecenie: wbuduj czcionki TrueType w MS Word
>6.0 PL?
>Wczoraj po napisaniu dokumentu w domu zaznaczylem te opcje i
>zachowalem jako...
>Dzis po przyjsciu do pracy okazalo sie, ze czcionki nie zostaly
>wbudowane - tzn. w pasku z nazwa czcionki jest OK, natomiast w
>dokumencie wszystkie czcionki, ktorych brak zostaly zastapione.
>Czy ktos uzywal tego polecenia? Co zrobilem zle?

Ja nie zauważyłem żadnego pozytywnego efektu stosowania tego
polecenia, z wyjątkiem znacznego zwiększenia rozmiaru pliku (zależnego
od ilości czcionek zainstalowanych na danym komputerze -- czy wynika z
tego, że Word dołącza wszystkie czcionki, a nie tylko te używane w
danym dokumencie?).

ComArch S.A. Cezariusz Marek - Software engineer
Czarnowiejska 66 tel: +48 12 337919, 339443, fax: 339229
30-054 Krakow mailto:Cezariusz.Marek_at_ComArch.Krakow.PL
Poland http://www.ComArch.Krakow.PL/~cezar