Re: Pytanie o DOS w WIN'95

Autor: Andrzej Chojnacki (alf_at_polbox.pl)
Data: Tue 05 Nov 1996 - 00:41:51 MET

Dariusz Cwajda, Adam Tlatlik <astudio_at_silesia.ternet.pl> napisał(a) w artykule <327E21DF.48E1_at_silesia.ternet.pl>...

[...]
> wpisz wszystkie sterowniki potrzebne do uruchomienia peryferii w plikach
> config.sys i autoexec.bat
> stworz w tych plikach submenu i stworz konfiguracje dla dosa
> darek

Wtrace sie jesli mozna.
A co z CD, ktory jest automatycznie rozpoznawany przez system,
czyli sterownikow brak.
Dla utrudnienia dyskietke z orginalnymi sterownikami, jak mawiala moja
babcia - diabel ogonem nakryl - i nima.
A sytuacja ta przydazyla mi sie po zainstalowaniu pewnej krajowej gry,
ktora nie moze wspolpracowac z karta dzwiekowa pod W95, ale
uruchamiana moze byc tylko z CD niewidocznego w sesji DOS.
I kolko sie zamknelo.
Na szczescie znalazlem wlasciwe sterowniki w internecie, ale
ciekaw jestem jak wyciagnac takowe z W95, ktory ma je z przydzialu.
Ew. inne rozwiazania???

Pozdrawiam,
Andrzej Chojnacki