Re: Problem z twardzielem

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 22:48:48 MET

"Luck" <brak_at_waw.pl> napisal(a):

>Problem dotyczy w zasadzie calego komputera. Kiedy kupujac komputer badalem
>transfer dysku twardego w NU 8.0 i mial nawet ladny ok. 3 MB/s. Teraz po
>miesiacu uzywania patrze, a tu 1.2 do 1.7 MB/s. Dziwna sprawa co? Walczac z
>nim doszedlem do tego, ze jak wlacze go do sterownika secondary, a w
>primary ten sam model dysku, uruchomie tylko komputer, a potem swoj wlacze
>na swoje miejsce to mam na ok. dwa dni 3 MB/s. Pozniej znowu spada
>stopniowo do ok 2.5 MB/s i mniej i mniej... Plyta glowna do Shutlle
>HOT-555, twardziel to Seagate Cabo ST3176a, z dyskiem razem chodzi CD-ROM
> [...]

Jak zrobisz jakis wiarygodny test, np. copy plik.bin >nul i faktycznie
tak bedzie jak opisales, to pomyslimy. Bo nad testami Nortona nie
warto myslec...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -