Re: ????

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 21:32:25 MET

> Ja akurat mam na dole 736k ale w dalszym ciagu nie wiem po co to komu ?

phi - tez umiem i to nawet "narzedziami" z dosa ;) tyle ze wole rozwiazania
uniwersalne a poza tym lubie czasem skorzystac z grafiki - dlatego niz od
a000 do c800 nie ma prawa siedziec ;) potem mozna sobie hulac az do f500
(mozna nawet do f800 ale sie wyklada przy probie korzystania z dyskietek ;).

karpio

ps. moze zrobimy maly turniej i zgadujzgadule: najlepszy sposob na wyciaganie
wolnych bajtow? moznaby to zebrac w jakies faq potem i gdzies wrzucic...
wiekszosc ludzi ma jednak koszmarnie skonfigurowana pamiec i bariera 640 (a
wlasciwie 470 czasem nawet ;)) ) jest faktycznie powaznym problemem...