Pierwsze kroki w mejlu.

Autor: MAREK OLEJNICZAK (D4_at_chicken-et1.iie.pz.zgora.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 21:29:54 MET

  Wlasnie dorwalem sie do PMAILa i przegladalem ta liste. Zastanawiam
sie, czy ktos nie moglby mi pomoc. Nie wiem co robi, zeby se cos
porobic.
  Zobaczylem gdzies adres jakiegos "serwera" (listserv_at_plearn.edu.pl)
wiec zadowolony wysylam do niego "HELP". Czekam chwile i ... jest
odpowiedz. Nie jest zle. Probuje wiec "LIST". I znowu cos do mie
przychodzi. Czytam to i widze, ze wartoby sprobowac "SUBSCIRBE".
No to wysylam "SUBSCRIBE AMIGA" (zreszta nie bez uczucia politowania
dla tego "kanalu?"). Czekam. Moje podniecenie siega zenitu. Czekam.
Czekam. Juz sie na pewno nie doczekam. Probuje wiec innych komend
("LISTFAQ MEMO", "LISTPRES MEMO", "LISTSERV"), probowalem tez bez
"MEMO" na koncu, ale zadna "odpowiedz" nie przyszla.
  Stwierdzam wiec, ze ten mejl (a moze PMAIL) nie jest wcale taki
prosty w obsludze. Moze mi wiec ktos powie co zrobic, zeby sie np.
dostac do tej "AMIGA", a jak juz sie dostane, to jak to bedzie
wygladac i co mam tam robic zeby nie wyjsc na idiote.
  A swoja droga ciekawe, czy jestem juz na tyle dobry, zeby udalo mi
sie gdzies wyslac to, co wlasnie napisalem. Bede probowal na "PECET".
  Gdyby ktos mial zamiar mi odpisac (w co watpie), to nie mam nic
przeciwko ogonkom (LATIN, MAZOVIA, WINDOWS wszystko mi jedno).