Re: Podkrecanie procesora!

Autor: Przemyslaw Frasunek (venglin_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 17:37:33 MET

At 05:59 4.11.96 +0100, you wrote:

>Temat moze walkowany, ale niech mnie ktos oswieci jak sie podkreca
>procesory. Mam Pentium 133, plyte 430VX do 200MHZ. Co moge zrobic i
>jak sie do tego zabrac?
>
>Dzieki,

>Tomek Stankiewicz, Polska, Lublin, Biernata 27
>http://hektor.umcs.lublin.pl/~venglin/tom/index.htm

Zmieniasz czestotliwosc bazowa i/lub mnoznik. Czasami trzeba zmienic
ustawienia w BIOSie, bo moze sie wieszac. Jak powszechnie wiadomo
czestotliwosc i mnoznik zmienia sie zworkami na plycie.
venglin_at_platon.umcs.lublin.pl
http://galen.imw.lublin.pl/users/medicus/przemek/mojastr.html
IRC & Internet Phone nick: venglin
BBS - (081)569219
Czynny: dni powszednie 22:00-15:00, dni wolne 22:00-7:00