Re: Quantum Bigfoot

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Mon 04 Nov 1996 - 10:27:05 MET

"Grzegorz Bialas" <grzechu_at_silesia.pik-net.pl> napisal(a):

>Ale jest tez jakis 2,5 GB ,troszke drozszy, nie pamietam nazwy..
>Czym sie roznia? Wielkoscia? Szybkoscia? Czasem dostepu?

Nie wiem, juz nie mam tej gazetki...

>A co polecasz?=20

Na ten czas to Seagate lub Quatuma Fireballa. Tego ostatniego
widzialem ostatnio (tzn. dzis) we Wroclawiu. Pojemnosc 3.8GB (tak,
tak) - 1150 zl (do neg.), Seagate 2.5MB za 830 zl. Nie mam pojecia,
czy to duzo, czy malo...

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
- Dzialam, wiec jestem... -
- Nie dzialam, wiec mnie nie ma? (TPSA) -