Re: Wreszcie w polsce !

Autor: Tomasz Sokolski (tomsok_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Sun 03 Nov 1996 - 11:51:01 MET

OK.

mam swiadomosc, ze jestes dobrym "samartyaninem" i jak tylko poznales
"tajemnice" bluskawicznego sukcesu, od razu chciales podzielic sie ta
"wspaniala" wiadomoscia ze wszystkimi.

Tylko dlaczego WYPISUJESZ TE PIERDOLY NA TEJ LISCIE. !!!!???

Mamy ( jak sadze wyszcy ) dostc tych kretynskich postingow z zachodu ...
widze, ze chcesz byc "polskim pionierem" w tej dziedzinie.

Czlowieku zbierz pienizki i daj ogloszenie do gazety !!!!

--
Pozdrawiam:
Tomek Sokólski