Re: CD-ROM a procesor

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 03 Nov 1996 - 19:10:57 MET

> Gdzies slyszalem ( nie pamietam gdzie) ze rozne CD-ROMy w roznym stopniu
> zajmuja/angazuja czas pracy procesora - chodzi mi tylko o te z ATAPI.
> Czy ktos moglby cos dorzucic na ten temat (i wskazac ewentualnie ktore
> CDki sa pod tym wzgledem dobre).

roznie. niektore zabieraja dokladnie 100% czasu cpu podczas transmisji, inne
znacznie mniej. moj sony cdu311 ma np. tylko 18% obciazenie cpu w moim
komputerku i jak na 8x jest to wynik najlepszy - dlatego go wybralem.
szczerze mowiac dlugo zastanawialem sie nad toshiba, ale w sumie ciezko
wykazac w ktorym miejscu jest wyraznie lepsza (czasem jest wyraznie gorsza),
a jest drozsza...

karpio