Driver do CD-ROM - help

Autor: piela_at_krysia.uni.lodz.pl
Data: Sat 02 Nov 1996 - 22:57:52 MET

Sprzedano mi niestety CD-ROM x10 bez drivera.
Sprzet musze odpalic do niedzieli wieczora , dlatego tez do
tej wspanialej firmy skad mam ten CD moge sie przejsc dopiero w poniedzialek.
W zwiazku z tym poszukuje drivera do CD-ROMu. Oto jego dane
Predkosc x10,
Na pudelku napisano: Wearnes model CDD 1020
Program instalacyjny zaklada katalog WCD i domaga sie drivera
wcd231.sys lub ewentualnie wcd.sys.

Prosze bardzo jesli ktos ma taki driver i chcialby udostepnic
to bylbym bardzo wdzieczny.

Zalezy mi bardzo na czasie

Dziekuje bardzo

Tomek

piela_at_krysia.uni.lodz.pl

 ewentualnie mozna udostepnic
na anonimowym ftp w zpk3.u.lodz.pl w katalogu incoming